11. marts 2013

Lige før jeg blev lungetransplanteret, gik det først op for mig sådan for alvor, hvor slemt det egentligt stod til med mine engang fine lunger.
Jeg var ganske bevidst om, at de var ødelagte, men det at komme på ventelisten satte det hele lidt mere i perspektiv.
Der var heldigvis en donor til mig, så jeg ikke stod på listen så længe. Andre kan stå der i årevis eller også dør de simpelthen.
Jeg er ekstrem taknemmelig for donors uvurderlige gave, derfor har jeg også sagt ja til at være donor.
Må du, kære læser, have en rigtig god dag.

3 kommentarer:

Helle : sagde ...

Også en rigtig skøn dag til dig !!!

Brittsol sagde ...

Ja man må sige, at du har været utrolig heldig, at få dine nye lunger så hurtigt.
Og det er super godt, at du har taget på, kan gøre gymnastik, cykle, gå ture.
God mandag

Kisser sagde ...

Tak fra hjertet.