11. juli 2022

 

På en tidlig dugvåd sommermorgen sammen med ham den firbenede fangede jeg denne smukke rose.

Velnok samme dag blev vi præsenteret for gode nyheder om, at vores dejlige naboer ventede mirakel no 2.  Glæden er naturligvis stor, for vi kommer hinanden sådan lidt ved her på vejen.

Jeg spurgte den vordende fader, om de ville have lidt strik til mini og storebror og evt. præferemcer for farver. Jatak til strik. Blå og fantagul var svaret.😀

Pindene blev spidset, mønstre fundet frem og godt 2½ måned efter blev resultatet præsenteret for familien; 2 bluser i forskelligt mønsterstrik + 1 tee til storebror,. 1 hentesæt, 2 trøjer og 1 tee til mini. + et hav af forskellige elefanthuer/baclava. Altsammen i bæredygtig maskinvask merino, merinosilkeblanding. Str. 6 mdr. til 8 år.

Tilbagemelding; Tak, men huerne er for små, de kan ikke bruge tøjet nu pga varmen.   

Er det så meningen, at der forventes, at jeg producerer nye og leverer sommergardarobe til deres afkom? Svaret er nej til begge. Der kommer ikke mere fra min hånd den vej over.

Læring må vel være, at man kan aldrig kan tilfredsstille alle. Og jeg har lært min lektie.

Ønsketænkning: At man kan bruge beklædningsgenstandene senere på året. Har man ikke noget pænt at sige, så holde det for sig selv. Som om...😏😏😏 


Ingen kommentarer: