3. marts 2019

Sjovt og garnrelateret.

Jeg har de sidste par dage gennemgået Susannes blog fyldt med dejlige og nemme Strikkeopskrifter.
Hun er en knag til at udgive gennemtestede GRATIS opskrfter.
Kan klart anbefale dem og bloggen.
Jeg må dog tilstå, at jeg blev overrasket over ved gennemgang af et par - gerne vil strikke lige om lidt - opskrifter, hvordan de enkelte kommentatorere enten har mistforstået konceptet af en strikkeopskrift, forventer svar med det samme eller simpelthen udvikling af en strikkeopskrift til deres søstersbarnoldefarsmorsgudatter...
Fordi en tager sig til at udvikle sine egne gratis opskrifter, lægger dem ud i opdateret form på en brugervenlig blogflade og er venlig ved at svare tilbage...så bliver hun straks taget for givet. Heldigvis er det ikke en oplevelse, jeg har hver dag. Uha, som vi danskere er blevet krævende.
Krævementalitet og "mig først" er efterhånden blevet en integreret del af samfundet. Skal vi ikke vedtage at smide den væk og så tænke lidt mere på andre end os selv - Først?
Jeg er allerede startet. Tak fordi DU læste med på mit sure indlæg. Håber, at din dag bliver lige så fantastisk som min.
 

Ingen kommentarer: