17. september 2021

Strikkegear og det man ikke må gå ned på...


 Det er godt nok nogle år siden, jeg købte dette hos Sysleriget...men dette lækre garn skal forvandles til en hue (Lima fra Garnguru) og et par vanter. (Der bliver tilsat en lækker sjat månestråle fra Camarose.)

Jeg har så ventet på min sjat månestråle 😏 fra afsender, så jeg - utålmodige sjæl med kriblen i fingrene - kunne få gang i strikkeriet. I denne har jeg fået besked om, at der lå yderligere to forsendelser på samme posthus som nævnt i forrige blogindlæg. Stadig ikke vores normale posthus, som vi både hører under postmæssigt set og altid vælger at benytte på grund af det minimale afstand.  Nu har gemalen kørt til det posthus for at hente alle 3 forsendelser, for de har naturligvis ikke gjort en dyt ved den forsendelse, jeg lavede reklamation på tidligere på ugen...vel! Nejda.

Der kommer en klage. Der kommer 2 og der kommer så også en 3. Men inderst inde er de jo nok lige glade. 

Hvad vi har gjort for at få den behandling, ved jeg ikke. En ting ved jeg, det er en overlagt handling fra en eller andens side. 

At man tager penge for en service og ikke yder den service, det kalder jeg grådighed.

Hvad jeg selv kan gøre ved det, er meget enkelt. Jeg benytter simpelthen ikke firmaer eller webshops, som tilbyder udelukkende Postnord som fragtpartner. Nul, Nix og nej!!! Ydermere vil disse 3 firmaer blive informeret om, at jeg ikke vil benytte mig af deres services mere grundet deres valg af fragtfirma.

Sucks to be you, dingbats.

#Postnord#Øv

Ingen kommentarer: