29. januar 2022

Lillebror romper...


Mini eller den snart nye verdensborger hos vores dejlige naboer skal også i klædes strik, så jeg har konfereret lidt med farmand om farver og ønsker. 

Lillebrors romper af mainstream designeren Petiteknit har jeg strikket i Karry og blå Filcolana Arwetta, str 0-1 og 2-4 mdr.

I samme farveskala er et par barnevognssokker, pixiehue og rompe i str. 2-4 mdr. Et par uldne blebukser  også fundet vej af mine strikkepinde.

Der er også storebror med i billedet, som ikke skal mærke forskellen, så jeg har naturligvis forhørt mig om farver...Yndlingsfarven er gul - efter prøvesmagningen af en fanta for noget tid siden. (Den udløste en latter.) Her har jeg så valgt at benytte en opskrift af Project Handmade og Arwetta strikket i en større størrelse end storebror er nu. Samme model er strikket til lillebror i Cottonwool. To Pixiehuer i samme alderstrin i enkeltvis gul og blå (rester fra bluser mv.) er også klar til levering.  

Et sjal strikket i smukke håndfarvet garner ligger også klar til den nybagte mor. 

Ingen kommentarer: