29. januar 2022

Teststrikkeri...


Forleden fik jeg hjælp af ham her børsten til at strikke...Han hugger garnet i min strikkevogn (fyldt med diverse garner, pinde og hjælpemidler.) 

Han teststrikker naturligvis. Det håndfarvet lader han som regel være, men sådan noget som bomuld har en særdeles attraktiv tiltrækning for ham. (Stygge dreng!!!)

Tilbage til pindene og de sociale medier spotter jeg, at Hyggestrik.dk søger teststrikkere. Cool, hendes opskrifter er velskrevne, informative og ret nemme at følge.                                                                Måske det var noget for mig, så jeg læste videre...Hold the presses! Man skal teststrikke, så man får tilsendt opskriften, så skal man købe original garnet hos hende (med rabat naturligvis!) og strikke den model, man har meldt sig til. Melde tilbage med mål, garnforbrug, strikkeprøve og alt det jazz.

Man får så lov til at beholde sin egen model, man har strikket. (Står der i kommentarerne sort på hvidt. Alt er offentligt gjort til skue på Facebook.)

Måske er det bare mig, men det forekommer mig, at jeg nærmest skal betale en designer for at teststrikke for hende...Har jeg misforstået noget? Plejer det ikke at være omvendt?

Det blev ved tanken...

Ingen kommentarer: