24. april 2022

Størrelse platfod


En tidlig mandag morgen fik jeg hæftet de sidste ender på disse 2 sutter, så de kunne ryge i vaskemaskinen.

Sutterne er udviklet delvist via en gratisopskrift fra en eller anden obskur website😏 og egne erfaringer med tidligere projekter på en pind 5,5. Garnet er noget flerfarvet Viking garn fra webshoppen Rito.

Et nemt projekt, og plads til at udvikle sine lattermuskler, eftersom før valkning ramte jeg en størrelse 50. Ikke just min normale skostørrelse. 

3 gange fyldte vaske og tumbler tid måtte der til, før de sad lige i skabet. Nu er de så trukket i form og mangler så at få tilsat 2 filtsåler eller strømpestop.

Filtet fik jeg fra Stof og Stil sammen med nogle knapper og en meter fleece, som jeg fik klippet op i flere brede strimler, flettet og slå knude på til henholdsvis et tandvenligt knudebold og trækreb til bassen. Ikke at det slår et par gamle (rene) sokker af mine til trækleg, når man er hund her i huset.💗💙💚

Ingen kommentarer: