30. juli 2008

Chili



Goddag! Mit navn er Chili og jeg er en han-chincilla på 10 år. Sådan ville Chili præsentere sig selv.
Chili har en gammel kagedåse, som fungerer som badesandkasse for ham.
Når Chili får sand i sin kasse, så går han helt grassat. Sandet står ud over det hele, mens han graver og ruller i sandet.
---
Hello! My name is Chili and I am a 10 years-old alpha male chincilla. That is the way Chili would introduce himself.
Chili has a sort of an old cookiejar to bathe in. When filled with sand Chili is going bananas. The sand is flying everywhere, whili he is digging and rolling around.

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Jeg troede lige det øverste billede var noget af dit morbærsilke eller øvrige lækre fibre. Da jeg kiggede godt efter kan jeg godt finde hans ben. GODT billede.

~ Phyllis ~ sagde ...

Chilli is such a cute chincilla