9. januar 2009

Varme poter


Jeg har været sløv til at strikke disse sokker, det tog mig 1½ dag...unormalt langsomt for mig.
Opskriften er fra Hjertegarn, men som altid med mine egne modifikationer.
Der er brugt 2 nøgler Ragg strømpegarn. Lageret er blevet reduceret med 100 gram.
Hot eller not? Helt klart hot.
---
I have been lazy...it took me a day and half to knit these socks.
I used a knitting pattern from Hjertegarn, but with my own modifications as always.
I have reduced my stash with 100 gram of Ragg sockyarn.
To be used or not? Used definitely.

4 kommentarer:

Pernille sagde ...

Raggsokker er bare så dejlige! Jeg har selv strikket et par i selv samme garn, god fornøjelse med dem. :o)

~ Phyllis ~ sagde ...

You're not lazy. Those socks would take me weeks to knit. I love the colors. Good job.

Dorthe sagde ...

Gaaab. har du virkelig været så længe om at strikke dem ??
Nå hvad har du så lavet i mellemtiden

Zette sagde ...

Øh, Dorthe...
Kun et halstørklæde til en ven og et halvt forstykke på...Haaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!