14. marts 2009

Isager garn

Jeg kom lige til at kigge nærmere på mit Isager-garnlager. Dårlig ide :-)
Nu kan jeg slet ikke styre min strikketrang...Orchid, Clover, Pine lurer i kramkisten. Startinitis sidder i fingrene, men jeg har lige 2 projekter, som skal afsluttes først. Luksus suk!
For i øvrigt viste Isager-lageret 3 kilo alpaca, 1 kg bomuld, 3 kilo Tvinni og 100 gram Spinni. Og så var der lige noget Højlandsgarn - ca 800 gram.
---
I happened to take a closer look at my Isager-stash today. Bad Idea :-)
Suddenly I am having a hard time controlling my urge to knit...Orchid, Clover, Pine.
I want to knit them all, but I have to finish 2 projects before starting something new. Luxury sigh!
By the way my Isager-stash showed 3 kilo alpaca, 1 kg of cotton, 3 kilo of Tvinni and 100 gram Spinni. And 800 gram of Highland wool.

3 kommentarer:

~ Phyllis ~ sagde ...

Zette,
All that lovley yarn that you have. I just want to jump right in. Yummy.

Jody sagde ...

I see you have alot of browns Zette. That is one of my favourite colours too :)

Unknown sagde ...

altså -hvis du døjer med mængden, så kan vi da give en pind med:D