24. april 2009

Bomuld eller ej

Jeg hader at strikke i bomuld. Eller rettere hadede...Jeg har fornyet mit bekendtskab med bomuldsgarn ved at strikke denne fine trøje på pind 6.
Det går tjept på pind 6, det meste af ryggen er strikket på en aften.
Ind i mellem spinder jeg lidt merinosilkegarn, så jeg ikke får uldabstinenser...
---
I hate knitting in cotton...or rather did once hate it, but I have renewed my relationship with cotton when knitting this nice cardigan on a needle no 6.
By using needle no 6 I am knitting swiftly as I knitted most of the back in one evening.
However I am spinning some merinosilk wool, so I get my daily fix of wool...HeHe!!!

4 kommentarer:

marianne sagde ...

Den ser ud til at blive rigtig flot. Glæder mig til at se den færdig.. God weeken.

zette sagde ...

Jeg tror også, at den bliver rigtig fin.
God weekend til dig og dine.

Hygge-Strik sagde ...

Jeg glæder mig til at følge dig strikke i bomuld, for jeg har det på samme måde.
Kh. Bebiane

Lisbeth sagde ...

Hvorfor hader du bomulds garn? - det er da dejligt om sommeren. Iøvrigt en fin farve til sommerbluse.