28. juli 2009

Projektstatus efter en herlig sommerferie


Jeg blev enig med mig selv om at få styr på mine mange håndarbejdsprojekter, for ellers løber det hele bare løbsk...du véd, ikk´?!!
1. Stadigvæk Isagers Coral
2. Corona fra H. Falkenberg
3. Patchwork puzzle balls
4. Shetlandsuld på Traveller
5. Sort merino/silke på min DB Traddy
6. Blå Colonial på Joy
7. Oprydning i diverse fibre på lageret
Og så den letsindige: jeg har indgået en aftale med mit bedre jeg om at, det er strengt forbudt at købe flere fibre, indtil der er skabt helt overblik.
---
To gain a better view of my different crafts, I made a list - and checking it twice. (Sorry, bad Santa-joke.)
1. Still Isagers Coral
2. Corona - H. Falkenberg
3. Patchwork puzzle balls
4. Shetlandsuld on Traveller
5. Black merino/silk på my DB Traddy
6. Blue Colonial on Joy
7. Cleaning out my fiber stash.
Oh, I also made a pact with the better me, as it is forbidden to purchase fibers untill I managed to get a better perspecitive of my stash.

Ingen kommentarer: