6. august 2009

Bomuld

Jeg er gået tilbage til barndommens gade. Jeg hækler søde elefanter og skægge aber.
En opskrift på en hæklet and med ællinger har også fundet vej til matriklen.
Skørt velsagtens. Som barn tilbragte jeg vinter- og sommerferie hos min farmor og farfar. Min farmor var fantastisk dygtigt til at hækle, så hun havde en række hæklede ænder, aber, pingviner mv. stående fremme. Jeg er gået hende lidt i bedene.
---
I have turned into my childhooddays. I crochet cute elephants and funny monkeys. I even bought a recipe for a crocheted duck and little ducklings. Arguably crazy.
As a child I spent winter and summer holidays with my grandmother and grandfather on my dad´s side. My grandmother was an immensely gifted crocher, so she had a number of crocheted ducks, monkeys, penguins, etc.. standing on her couch.

2 kommentarer:

Kisser sagde ...

Ja, farmor ku bare hækle og strikke flotte og sjove ting

Zette sagde ...

Nemlig så.