1. januar 2010

Jeg har et nytårsforsæt, som træder i kraft i dag.
Jeg skal reducere min til stadig voksende garn-og uldmængde.
Som beløning for at reducere garn- og uldmængden har jeg indført et rok-o-meter, dvs. at for hver 50 gram brugt lageruld eller garn må indsættes 10 kroner på rok-o-meteret til en ny rok.
Er du med på reducering af garnlageret eller...?
---
I have a New Year´s Resolution effective immediately.
I have decided to reduce my ever growing stash of yarn and spinning fibers and for that I need a spinning wheel -o´meter. (Sounds crazy, but it works.)
I´ll use it to reward myself for a new spinning wheel. How to do it? For every 10 gram of used wool or yarn stashed I put DKK 10 in my spinning wheel o´meter.
Are you up for the challenge - reducing your stash?

5 kommentarer:

Helle : sagde ...

Godt nytår til dig Zette, man kan bare ikke få for meget garn ;-) og slet ikke det som du tryller frem :-)

Unknown sagde ...

Jeg er af samme mening som Helle, men kender så absolut godt problematikken :-)
Venlig hilsen
Vian - www.vianstrik.dk

zette sagde ...

Godt nytår til jer begge.
Jeg elsker at trylle garn frem, og jeg håber på at få solgt en masse af det i løbet foråret.
Uh, som rokkene skal løbe stærkt...

Connie sagde ...

Hej Zette

Jeg tror jeg vil gøre det samme. Har alt for meget garn og vil gerne have fat i en Ejstrupholm og en Kromsi Sonata til min samling, så gør det samme, desværre strikke jeg ikke så meget, så det kan komme til at tage sin tid, men det gør jo ikke noget. Det er da en sjov form for opsparing der samtidig giver plads i garnskufferne

zette sagde ...

Godt nytår, Connie.

Kromski-rokkene er så lækre.
Kender ikke så meget til Ejstrupholm-rokkene, men de virker lækre...