2. juli 2010

En lidt kedelig oplevelse


har jeg desværre haft med et firma, som ikke engang gider at maile tilbage.
Jeg har købt en vare hos det pågældende firma, men har aldrig modtaget varen med posten. Pengene er trukket, så jeg mailer naturligvis til dem via ordrebekræftelsen.
Maxi-brevet er naturligvis efterlyst hos Post-DK. Når man ikke engang gider at ulejlige sig til at svare på min mail, kan man heller ikke regne med, at jeg er kunde dér mere. Sørgeligt!
Update! Jeg har modtaget min pakke i dag. Jeg kan se, at den er cyklet frem og tilbage mellem nogle postsorteringscentraler - via poststemplerne.
Jeg har dog en lille formodning om, der har været tvivl om, hvem der skulle have pakken, for både min og afsenders navn/adresse (denne er dog krydset ud) står nævnt lige under hinanden.
Hvorom alting er, sagen er i orden. Tak for det, PostDanmark.!

2 kommentarer:

Rikke sagde ...

Hvis du har betalt via dankort, så skal du henvende dig til din bank, som kan sørge for at pengene bliver ført tilbage til din konto.

Kan det tænkes at firmaet holder sommerferielukket, og derfor ikke svarer?

Med venlig hilsen

Rikke Bentzen
Stofble.dk

zette sagde ...

Hej Rikke.
Tak for din kommentar.
Kunne tænkes, men de holder ikke ferielukket. Æv -)

Har i første omgang efterlyst brevet hos Post-DK. Kan jo hænde, at det sidder fast i sorteringsmaskine. Og så tager vi den derfra...

God weekend til dig og dine.
Zette