24. juli 2010

Håbets farve er lysegrønt


For halvanden uge siden besluttede min lunge sig for at klappe sammen. Årsagen er endnu uvist.
Heldigvis var hjælpen nær og resultatet er såre godt.
Strikning kan man ikke med en klapsammen-lunge på grund af dræn, men håndarbejde skal der altså til, så en hæklenål og noget rigtigt lækkert garn fra Wilfert hoppede direkte ind i hospitalssengen. Pludselig havde jeg produceret et par grydelapper med opskriften fra Tante Grøn/Familiejournalen.
Inspirationen har ingen ende taget siden...en lille dug til cafébordet, bordskånere mv.

4 kommentarer:

Helvigs strikkehjørne sagde ...

Rigtig god bedring til dig, det er da godt du kan hækle så går tiden da med noget godt.

Birthe sagde ...

Rigtig god bedring .

Anonym sagde ...

Håber det går fremad Zette. Godt at du også kan hækle. ;o)

Zette sagde ...

Kære alle.

Tak skal I have.
Jeg er på vej op igen, men det tager tid, så godt at jeg kan hækle.
Snart kan jeg også begynde at strikke igen. Hvor forfærdeligt ikke at kunne strikke. Uh!!!
Rigtig god dag til jere alle.