3. februar 2011

Sikken en morgen!
Jeg bootede computeren op denne morgen til gennemlæsning af mail mv.
Yndlingskaffen var godt og vel indtaget, da dagens første mail indløb...fra en mavesur indehaver fra et garnfirma om, at jeg ikke havde bestilt den rette mængde garn til en af hendes opskrifter, og derfor ville hun ikke sende det til mig.
Der sad jeg og sundede mig oven på den oplevelse, da nr 2 mail fra selvsamme indehaver få minutter senere tikkede ind i indbakken - i samme ordlyd som første mail...jeg havde bestilt den rette mængde garn, og hun ville sende ordren med det samme.
Flot service at sende med det samme.
Jeg må tilstå, at lysten til at være kunde hos hende, er så bare forsvundet...

Den omtanke, der vises i dag, kan bære frugt i morgen.
- Mahatma Gandhi.

4 kommentarer:

Clemme/Trine sagde ...

Jeg har også et par steder jeg ikke kommer igen. Jeg gider simpelthen ikke blive behandlet skidt, når jeg lægger mine surt tjente penge i en forretning...

God dag :)

zette sagde ...

Sådan skal det være.
Jeg har ladet mig fortælle, at man kommer langt med venlighed -)
Nogen mennesker har så åbenbart ikke modtaget det memo.
Rigtig god dag til dig.

Helle : sagde ...

Jeg giver jer ret !

Pia sagde ...

Sådan har jeg det også. Jeg forlanger ( indenfor rimelighedens grænse, naturligvis) service og høflighed.