23. juli 2011

Bloggen

Jeg har fået en fin blogaward af Fox og Jane . TAK,Trine og Jane!
Der er lige et par spilleregler, som skal overholdes:
  • Man skal linke til den, man har modtaget awarden af
  • Man skal sende den videre til 5 andre bloggere med mindre end 100 tilknyttede faste læsere
  • Man skal svare på 5 spørgsmål
Jeg vælger dog at give awarden til alle bloggere med mindre end 100 tilknyttede faste læsere, fordi der er så mange, som helt ærligt bare fortjener awarden.

De 5 spørgsmål er:

Hvorfor begyndte jeg at blogge?

I starten var Strikketing en slags online dagbog for mig, for Strikketing blev oprettet et par dage efter, at min far var død.
Den gav noget perspektiv i verden.
Bloggeriet er jo også et perfekt måde at kommunikere med resten af verden på. Snailmail og email er jo lidt kedeligt i forhold til bloggeriet.

Hvilke blogge følger jeg?

Dem, der er tiltalende, måske har indhold i form af f.ex strik, spinding eller hunde.
Specifikt amerikanske spindings-blogge følger jeg på nært hold...man kan jo altid få gode ideer.

Favoritfarven?

Er dyblilla. Andre farver er der da også plads til i skabet, lilla er dog den farve, jeg har det bedst i.

Favoritfilm?

Kramer mod Kramer. Jeg har læst bogen til hudløshed og set filmen et hav af gange. Dustin Hoffman og Meryl Streep leverede bare varen.
TopGun er også en yndlingsfilm...den har bare det hele.

Hvilke lande vil jeg gerne besøge?

Frankring igen. Og USA.

Ingen kommentarer: