24. august 2011

Spidskompetence


Man taler så meget om spidskompetencer i dagens Danmark.
Min fremherskende spidskompetence er at finde det fineste kvalitetsuldgarn til mine projekter i det virvar, der er i udbud på garnmarkedet.
Jeg gider ikke økologisk uldgarn, som er for hårdt spundet eller kradsende uldgarn...Jeg giver gerne flere kroner-ører for et fed garn, hvis kvalivaren er i orden. (Min favorit er håndspundet merino/Cashmere og Bluefaced Leicester.)
Jeg vil hellere spare sammen og så have råd til det bedre, end købe noget, som jeg fortryder senere hen.
Hvad med dig? Hvad er dit yndlingsgarn? Og spidskompetence?

2 kommentarer:

Helle : sagde ...

Åh det lyder da super dejligt og blødt ! jeg ville også utrolig gerne have noget som er til at have på, men sommetider er pengene ikke lige til det, så man jo finde noget som alternativ og som man også kan bruge. Men jeg vil da gerne sparre op til en god trøje.

Zette sagde ...

Alternativer kan helt klart altid bruges, Helle.
Jeg vil bare ikke købe kradsuld, hvis jeg kan få alpaca...