20. maj 2012

Det nære privatliv


Der eksisterer et reglement på en campingplads, som foreskriver, at der er visse ting, der skal overholdes for at sikre et godt ophold for alle pladsens gæster.
Jeg har i min lange karriere som campist (indsæt grin her) faldet i snak med rigtig mange søde campister, hvor man mødes over en kop kaffe og beundrer campingvogne/fortelte.
Jeg kan undre mig og grine over nogle af de sjove oplevelser, man kan få på en campingplads:
Normalt må der kun være en bil pr campingvogn/enhed, og naboerne mente, at siden de havde to biler, kunne de da godt parkere den ene, der hvor vores bil holdt.
Eller vi vader lige gennem dit fortelt for at skyde genvej.
Midt i et måltid skød en flok mennesker genvej over vores enhed engang, tror det var på Kulhuse Camp. Øv, at jeg ikke spurgte, om de tog opvasken!!!!




Ingen kommentarer: