13. oktober 2012

Har man for meget garn, når man sender en sort sækfuld af sted til velgørenhed?
Jeg skal have nye reoler i min garnhule, og i den forbindelse har jeg tømt ud på hylderne, så garn der ikke har lyst til at bo her mere, flytter hen til andre.
10 kilo bomuldsgarn har jeg vel akkumeleret igennem det sidste årti, så det er på vej til nogle damer, som strikker tæpper til værdigt trængende ude i den store verden.
En del uldgarn er også flyttet hjemmefra.
Om jeg har meget garn, ja...og når man så ovenikøbet også spinder selv...så vokser lageret hurtigt.
Hvad med dig, har du et stort garnlager?

2 kommentarer:

Sigrid S. Eriksen sagde ...

Det har jeg, og jeg elsker når jeg engang imellem gennemgår det hele og får nye idéer til hvad det evt kunne bruges til - altså hvis jeg bare havde lidt mere tid. Nogen gange køber jeg lidt mere, så isolationseffeekten bliver holdt oppe.

Zette sagde ...

Haha, isolationseffekten. Den grinede jeg længe af.
Vi har et superisoleret hus...men der er da altid plads til et par nøgler garn yderligere...