27. februar 2013

Den lidt personlige

Ha, jeg var til kontrol på Riget her fornylig...i forbindelse med at jeg har fået et nyt liv foræret...og Lena læge sagde, at jeg er svinesund.
Et herligt udtryk, som jeg bruger nu.
Intet er der at bemærke overhovedet, ingen afstødning, ingen medicinjusteringer, ingenting...Ah!!!
Det er også en forskel til verden at sidde i rullestol, trække vejret igennem en iltkoncentrator til at cykle 20 km om ugen eller gå en lille rask tur på 5 km.
Jeg kalder det et mirakel.

4 kommentarer:

Helle : sagde ...

Det må være et mirakel og hvor er det skønt at læse!
Knus
Helle

Kludemutter sagde ...

Sikke en god nyhed.
Super skønt.

Yt

Strikkefuglen sagde ...

Hvor er det dejligt at høre ;-) svinesund hihi sikke et udtryk
Majbritt

Zette sagde ...

Hvor er I søde.
Tak.
Det er et mirakel! Lægerne på Riget er kanondygtige, og jeg lader dem det vide hele tiden.
Bare fordi!!!