7. maj 2013

Av for den

Ribben på et par nye sokker
Hiv, træk og giv slip.
½ time tog det i tandlægestolen i dag at få hevet 2 visdomstænder i overmunden ud, hvilket var et bevidst valg, for jeg gad bare ikke at gentage hele processen igen igen. Fix tingene i et hug første gang, det er mit motto.
Jeg har vist fået trukket en tand ud som 6-årig, hvilket jeg absolut ikke kan huske, så det var med en vis portion anspændelse og skræk, at jeg hoppede op i stolen.
Ha! var det ikke andet?!!
Efter at bedøvelsen har lagt sig, er jeg øm og træt - sidde med åben mund og polypper i en ½ time er ikke den fedeste stilling - men ellers er der intet som en god portion smertestillende ikke kan klare.
At få hevet tænder ud er det rene vand i forhold til en lungetransplantation eller de deraf 2 brækkede ribben, om man vil.
Er det nu man skal være fræk at sige, at ventetiden trak tænder ud? Eller man skal ikke gabe over mere end man skal bide over?
Jeg benyttede også lige lejligheden til at shoppe lidt sommertøj hos min favorit tøjbutik, som kun ligger et stenkast fra tandlægen, så det...

Ingen kommentarer: