21. maj 2013

Knotten

Er det tilladt at være knotten? Hvis ikke, så er jeg det alligevel.
Jeg har bestilt en lækker strikkebog hos Saxo, det hele går som det skal med leveringsmail mv.
Da jeg kommer hjem, er min bog smidt i vores indkørsel, pappet er helt opløst, plastikposen er utæt og bogen...suk, min bog er totalt ødelagt.
Jeg har reklameret hos Saxo i en mindre pæn tone, mest af alt fordi jeg som kunde forventer, at bogen enten bliver lagt i postkassen eller et andet sted på matriklen - i tørvejr.
Ej, er jeg bare skuffet. Øv for en oplevelse.
Nåh, men en ting jeg har lært...Køb bøger hos den fysiske boghandel. Det andet er noget...
Uddate! Saxo sender en ny bog til mig, hvilket jeg er rigtig glad for. Tak for det, Saxo.
Noget andet er, at jeg skrev til Saxos bogtransportfirma Dansk Avis Omdeling som beskrevet tidligere her i indlægget naturligvis akkompagneret af billeder. Svaret var, tak for info, vi giver budet besked på bedre levering næste gang.
Ingen undskyldning, indledning af mail starter med hej, tak for ingenting, DAO.

  

Ingen kommentarer: