5. juli 2013

På engelsk

Ind i mellem er jeg så heldig at have besøg her på bloggen fra andre lande end Danmark. Tak for det.
Google Oversæt er ikke helt så ferm til at oversætte mine indlæg som kunne være ønsket, så jeg har valgt som en forsøgsperiode at lade diverse indlæg udkomme på både dansk og engelsk.
Fordelen er også, at jeg får trænet mit engelske lidt igen.
---
I am very fortunate to have readers on my blog from overseas once in a while. Thank you!
For a trial period I have decided to blog in Danish as well as English. To be honest Google Translator is a great tool, but not completely to my liking.
It is also a way to keep my English up to par so to speak! It is a win-win for all. 

2 kommentarer:

Kisser sagde ...

Det vil jeg glæde mig til, så kan jeg også lære noget :-)

Zette sagde ...

As you please, Mother.
See you at the Dorchester. No pointing fingers, old girl. Ta ta and all that.
Fnis.