23. februar 2014

Godt værktøj eller...

Jeg foretrækker godt værktøj til mine strikkeprojekter lige fra saksen til strikkepindene.
Knitpro Dreamz er i den kategori, så 2 klik med musen, et kort og en dag senere lå de i min postkasse.
De 20 cm pinde kommer i et meget elegant sort stofetui i en meget klar opdeling: 2½, 3, 3½, 4 og 4½.
Pindene er ikke nær så glatte som Knitpro Harmony, så måske en fordel for svage håndled? - Maskerne glider dog lige let henover dem alligevel.
Jeg kan kun anbefale dem.
- Og dette er ikke et sponseret indlæg.

2 kommentarer:

K. Gammelby sagde ...

Ihhh, hvor ser de gode ud (og lidt frække i farven) - jeg stikker på "almindelige" pinde - helst rundpinde - og da de bliver flittigt brugt er de nærmest "fodformede" efterhånden, men sådan et sæt der kunne jeg bestemt godt blive fristet af :-)
Kh Karen

Zette sagde ...

Jeg strikker med rundpinde allerhelst, men visse ærme og sokker kræver strømpepinde.
Magic loop er ikke min kop te. -)