4. marts 2014

Ashford Kiwi


Kromski Sonata
Jeg har solgt min Ashford Kiwi til en dygtig spinder, så nu har jeg kun 11 rokke tilbage -)
Nye projekter banker på for at komme på de andre rokke. Lige nu spinder jeg en light pink merino købt hos Spinderiet3000 på min Ladybug, På min Kromski Fantasia er to fyldte spoler med pink og grå BFL fra lageret, og min Traveller trækker de mest lækre BFL fibre fra Garngalleriet ind på spolerne.
Mine 11 tilbageværende rokke er: Kromski Sonata, Symphony og Fantasia. Ashford enkeltsnorsrok, dobbeltsnorsrok, Elizabeth II, countryspinner, el-rok og Joy. Louet Victoria. Og Min Schacht Ladybug.
Den rok, jeg foretrækker at rejse med, er min Ashford Joy. Hun vejer ikke ret meget, er nem at transportere og træde. Har et stille og roligt indtræk.
 

Ingen kommentarer: