2. oktober 2014


Har du læst dette indlæg fra Strikkeheksens blog?
Om servicen i de danske garnbutikker eller mangel på samme?
Jeg har været ude for et par stykker, hvor kundetilfredsheden ikke kunne måles, så der kommer jeg ikke igen. De butikker er sidehen lukket ned. Go figure!
Mange foretrækker så online butikker, så man slipper for den ubehagelige oplevelse - skulle man tro.
At komme i en garnforretning er helt specielt, man får kreativiteten på overarbejde. Garn kan berøres, farver beundres...Og måske hænger de pinde lige der, som jeg har gået og ventet på så længe. Kun for at opleve at få den dejlige oplevelse ødelagt af et mindre positivt menneske. Øv.
Jeg er ganske sikker på, at det er garnduften, der får folk til at være fjolser.
Tilføjelsen: Jo bedre service, jo mere salg er min erfaring.


Ingen kommentarer: