19. januar 2015

Mødrehjælpen, strik og de der irritationsmomenter


Netto havde et sortiment af knapper i mange farver, former og udgaver til en absolut overkommelig pris.
Jeg strikker jo meget babytøj til Mødrehjælpen, og i tøjet skal der til tider knapper, så jeg købte både lilla, hvide, sorte, grønne og røde. Hermed skulle jeg være dækket ind for en livstid godt og vel!
Det, jeg har haft strikket til familiens babyer (en skik, jeg har genoptaget efter min farmors død) Mødrehjælpen mv. og taget billeder af til måske inspiration for andre strikkere/hæklere, har jeg stoppet totalt med at dele med andre end her på bloggen.
I blogland er det min opfattelse, at man opfører sig ordentligt og ikke plager livet af andre med - strik lige et tæppe til mig. Respekt for mine medbloggere.
 

Ingen kommentarer: