3. marts 2015

Superservice

Jeg handler ofte hos Garnudsalg.dk, hvor service og kvalitet er i en klasse for sig. Meget imponerende service, hurtig levering og særdeles rimelig priser på kvalitetsgarn i rå mængder.
Når man oplever sådan en service, vender man jo tilbage.
Jeg har købt 1 kg funkychunky alpaca, som jeg er ved at forvandle til en slags Skappeljakke med mine egne ændringer.
---
Apropos det der kundeservice, så fik jeg en anderledes oplevelse hos en helt anden garnforretning her forleden, da de bliver ved med at udsætte leveringstidspunkt for noget bestilt garn.
Jeg bad dem om at slette min ordre, så jeg kunne oprette en ny med andet garn mv. Det ville man ikke, istedet kunne jeg oprette endnu en ordre, ringe til dem med det nye ordrenr, og så ville de beregne den korrekte porto (fair nok) og så sende det, når det andet også var kommet i hus...
Her var en chance for mersalg, god kundeservice og måske en god omtale mellem strikkere, i stedet var det stivstikken og ubehjælpsom at spore! Øv.
Og nej, jeg oplyser aldrig garnforretningens navn, hvis det er en negativ oplevelse. Kun positive oplevelser får spalteplads her på bloggen. -)))

Ingen kommentarer: