19. april 2015

Det der med garn

Jeg får ind i mellem forespørgsler fra personer i min omgangskreds på andre sociale medier, og naturligvis forbeholder jeg mig ret til at afslå.
En totalt urelaterende henvendelse fornylig i en tråd omhandlende hunde(!) gik på, om jeg ville hækle en KB abe til hende, for hun havde originalen i træ!!! - Ikke i et træ, men de var lavet af træ. (Fnis.)
Der blev ikke nævnt noget om, jeg ville modtage garn, opskrift (selvom den er gratis online) eller måske bare et stykke Ragusa for den sags skyld som kompensation. Hvis jeg alligevel ikke havde andet at lave...
Jeg afslog det fine tilbud, eftersom det er nål 2½, og det har mine hænder ikke lyst til at hækle med. Og for ikke at få et ry som den sure citron, så linkede jeg til Youtube med opfordring til at lære at hækle selv.
Mærkeligt, men jeg har intet hørt siden...

Ingen kommentarer: