6. august 2015

Kunsthåndværkermarked i Køge.


Jeg er at finde på kunsthåndværkermarked, arrangeret af Køff i Køge lørdag den 8. august 2015,
Køff står for Køges økologisk selskab.
I min hyggelige bod sælger jeg økologisk uld, alm.uldsorter som BFL, Cheviot og Babykameluld mv.
Jeg har også et lille sortiment med af karklude, vaskeklude og gæstehåndklæder i både økobomuld som standardbomuld.
Flere og flere ønsker ikke at bruge engangskarklude i køkkenet mere, da det er en kæmpebelastning for miljøet...rent plastik.

Lidt gaveinspiration har jeg også med.
For nærmere oplysninger kan trykkes lige HER.

2 kommentarer:

violykke sagde ...

Det var så hyggeligt at hilse på, og glæder mig meget til mit garn, men ro på det haster ikke, tag den tid det tager ;0)

Zette sagde ...

Er I gang, frk. Violykke.
Tager lidt tid, når det skal være tyndt med tyndt på. Håndleddene brokker sig...Men rokken fryder sig over at spinde tyndt.