23. december 2016

Lidt garn fra Garnudsalg landede på matriklen her til formiddag.
Tilly Woolcot, Blackhill Højlandsuld, wires til min Chiagoo interchangerables og en enkel garnblomst. En del af garnet skal videre til moderen min.
Maskemarkørerne er købt hos Garnhimlen.
Jeg bor lidt langt fra den nærmeste fysiske garnbutik, så det er godt at handle online, når nu behovet(!) for nyt garn opstår. (Man skal jo ikke gå ned på udstyr og garn, vel?)
Webhandel med garn er en absolut god ting. Har jeg mulighed for at handle i en fysisk garnbutik, så gør jeg naturligvis det - dog under forudsætning, at garnerne kan lokke mig med deres skønne dufte -)))
Jeg gider ikke at handle i webbutik eller fysisk butik, hvis betjeningen er ubehøvlet eller man vil snyde mig...Vi har såmænd nok af butikker rundt om i DK.

Ingen kommentarer: