20. april 2018

camping, garn og forhandlere af samme

Vores 4-årige Hobby Premium (gl. foto) gik til de evige campingeringsmarker sidste år, og vi venter stadig på at få leveret vores nye vidunder.
For et par år tilbage var jeg på lidt indkøb hos en garndame over i Jylland, og jeg fik lige lidt garn med hjem...jeg manglede et par nøgler bomuldsgarn til et par klude i vognen. -)))
Instant gratification kaldes det vist også.
Jeg har længe været på jagt efter nogle specifikke strømpepinde, og vil helst have fingre i dem her i DK om muligt. Jeg fandt så en forhandler, som har gode anmeldelser fra tidligere kunder. Vupti! Jeg bestiller, og får en bekræftelse på, at der er 1-3 HVERDAGEs levering på LAGER-varer.
Iflg. websitet er det hele på lager, og nu er der så gået en uge uden forsendelse eller besked fra ejeren. Hmmm!!!
Jeg væbnes med tålemod. Gad vide, om man ikke vil have kunder der...

Ingen kommentarer: