14. september 2021

Postnord og deres retningssans eller mangel på samme.

 SMS tikkede ind på mobilos sent her på eftermiddagen. Ok, fair nok!
Pakkepost/Postnord. Videresendt til gemalen. så han kan samle den op på vejen hjem...Øh, den er blevet afleveret på et posthus i en by, jeg bor meget langt fra.
Så jeg ringer til Postnord for at få den omdirigeret til det valgte postHUS her i byen - kort fra hvor vi bor. 
Suk! Jeg sad i kø i første gang i 35 min. fra nummer 82 til nr 5, SÅ blev røret smækket på. Andet opkald varede kun 45 min fra nr 107 til 1, hvor jeg fik fat på en virkelig sød herre i Postnords Kundeservice. (Han havde en absolut charmerende britisk/amerikansk accent.) 
Kundeservice er stik i mod deres pakkeservide, nemlig fin!!!
Min erfaring med Postnord omhandler altid fra manglende, forsvundne, smidt ude på en sti 1½ km fra min bopæl og leveret af en herre i lokalområdet. Bureaukrati i forbindelse med bobehandling til omdirigeret forsendelser til byer i forskellige dele af Sjælland - altså uden mit ønske om sådan.
Derfor har jeg fravalgt butikker, som kun har Postnord til forsendelsespartner. (I dette tilfælde tilbyder netop denne Webshop en vare, som ingen andre forhandler. - Og så gik det galt.)

Postnord har en retningssans som højre hånd, hvor tommelfingeren sidder til venstre eller...😅😅😅

Ingen kommentarer: