30. november 2021

Gør det, nyd livet, værd at leve...


Normalt ser jeg ikke tv, kun ganske få ting rammer min indre streaming interesse, men nyhederne vedr. uvaccineret unge som ældre mennesker i mod Covid 19, stigende tal, muterende vira osv. fik i den grad vækket min indre løve.

Vores stakkels overbebyrdet stresset slidte sundhedspersonaler i alle former og figurer bliver igen og igen udsat for smittede Covid-19 patienter.

Kære du, der ikke er vaccineret. Bliv vaccineret, du har intet at være bange for.

Jeg har fået min booster-shot eller 3. sprøjte om du vil, og eneste bivirkning var ondt i min skulder et par dage. Det var det.

Fordi man har oplevet at være småsyg efter en influenza vaccine for år tilbage, så kan der måske komme nogle bivirkninger fra Covid-19 vaccinen...Hvad vil du helst? Være i live og nyde livets fantastiske mangfoldigheder, duften af roser og forår eller vil du hellere dø af en nasty sygdom - uanset de forhold, der tages?

Jeg har selv et hav af kroniske diagnoser, som kræver tonsvis af medicin, noget heftigt smertestillende og alt det andet sjov, men alligevel vil jeg hellere være i livet, fordi jeg faktisk...

                      IS living my life to the max.😁😂💚💙💛💜

Pas på jer selv i denne tid.

Glædelig jul til alle.💟💟💟


 

Ingen kommentarer: