22. april 2022

Strikkerier og masser af dem...

En strikket romper farven karry tilsat et par grå striber har fundet sin vej til og af mine pinde fornyligt.

Et par dage efter fik jeg en henvendelse fra en nybagt mormor, om jeg ville være interesseret i at strikke en romper mv. til baby barnebarnet mod en ydelse. Svaret var nejtak, jeg strikker ikke på anmodning!!! Til gengæld har jeg strikket romperen og en lille fin jakke i lyserød merino til baby som gave fra gemalen og jeg. (Jeg kender ikke vedkommende, men 2 fluer med et smæk; styret trangen til lyserødt babystrik og gøre et andet menneske glad. Det´go karma!)

I foregårs fik jeg så den glædelige oplysning, at et par gode venner er blevet bedsteforældre til en fin lille pige. (Gæt 3 gange, hvad jeg har gang i - jeps og så i lyserødt.)

Udover det har jeg længe kogt på et par ideer til opskrifter til brug for Mødrehjælpens fra Garn til Barn. Garnet har jeg allerede, så nu skal jeg lige have færdiggjort et par projekter af mine egne, så vil jeg slå et slag for dem ligeså.

Endvidere, hvis du eller dine bekendte skal bruge gave i form af ex. babystrik, så kan du købe håndstrikket og i godt kvalitet beklædningsstykker hos Mødrehjælpen. Dette går til hjælp i organisationen mv.  Støt et godt formål og samtidig få noget unika til mini skønheden.













Ingen kommentarer: