10. november 2013

På pindene

Monogam strikker bliver jeg aldrig, som minimim har jeg altid 2 projekter i gang: sokker og en bluseting. Plus diverse huer, halstørklæder, vanter mv. til de hjemløse og Mødrehjælpen.
En omorganisering af min garnhule har resulteret i en stak isblå alpaca/babyalpaca, en Drops opskrift og ædeltræspindene blev kørt i stilling.
3 sækkefulde garn ryger afsted til min mor, som ligeledes er en særdeles aktiv strikker til Røde Kors, Mødrehjælpen mv.
Update! Blusen er trævlet op. Jeg kunne simpelthen ikke forliges med den. Garnet er returneret til lageret, og andet er kommet på pindene. (Kan jeg ikke afsløre pga. julegave.)

2 kommentarer:

Pia sagde ...

Det er en flot blå farve. Spændende at se det færdige resultat.

Zette sagde ...

Nemlig, Pia.
En rigtig flot blå farve. Desværre er det trævlet op igen, Modellen var noget skidtmads, så...jeg må finde ud af en anden model...på et tidspunkt.