5. august 2014

Erfaringsdannelse eller...?

Har du nogensinde været ude for en eller anden oplevelse med en kollega eller ven, familiemedlem mv., som har hjulpet sig selv til ting i dit hjem eller dine private ting f.eks. en yndlingsstrikkepind?
Jeg har ikke prøvet det, og ønsker det sandelig heller ikke. Bare man spørger om lov først, så er man næsten 100% sikker på at få et positivt svar -)
Der var dog en gang en kollega, som mente, at min sodavand var til fri afbenyttelse - vi taler en halv liter cola. Vedkommende så lidt mærkelig ud, da den blev stillet ned i min taske.
I dag kan jeg grine af det, dengang not so much - iskold cola er mums, og den deler jeg ikke.
Tænk hvis det havde været mine rosentræsstrikkepinde, der bare var væk...hyl!!!
Chokolade, det kræver helt klart et stykke chokolade.
Rigtig god dag til alle jer derude i blogland. 

Ingen kommentarer: