1. januar 2016

2015

Året, der gik.
2015 bød på lidt af hvert. Vi måtte sige farvel til vores Cavalier, Hercules i det tidlige forår 2015.
Gamle naboer flyttede til København, nye kom til med dejlige småbørn og en skøn boxerpige.
Andre naboer fik en datter i det tidlige forår, som vi har fulgt tæt.
2 nye rosenbede blev til i SF-sten. Gamle hængepil blev fjernet - ofre for en storm.
2 rosenbuer er kvast, så nye skal indkøbes i 2016.
Nyt solcelleanlæg er påbeyndt.
Campingvognen er indkaldt til specialservice - på forhandlerens regning - da der er et par fejl.
7 tæpper er hæklet færdigt i 2015 - 2 af dem er gået til min mor og Bassen.
Kenzo kom til os i slutningen af september, og knap en måned efter startede han til hundetræning. Vi starter så lige op igen til marts.
Håndarbejdsmæssigt har jeg fået hæklet en del tæpper, strikket et par trøjer, sokker og klude. I forhold til tidligere tider har jeg ikke nået så meget, som jeg gerne ville...Ham her på billedet stjæler lidt tid.
Rokken har ikke kørt længe, for ryggen har en vis evne til at gøre knuder. Jeg håber at komme igang om snart.
I alt fald GODT NYTÅR til jer alle.

Ingen kommentarer: