19. december 2015

Julegaver

Jeg elsker at give - og modtage - julegaver.
Det er sjovt at finde på en personlig gave, købe den, pakke den ind mv. En hyggelig tid, som jeg godt kan lide at bruge på andre.-))
Svigerinde og svoger var vi på gavefod indtil få år siden, og aftalen var, at vi skulle finde på noget selv.
Jeg fik gratis vareprøver i en julegavepose, og gemalen fik et par slippers 3 nr mindre end hans reelle størrelse + et par stykker chokolade.
Vi gav dem favoritchokoladen (fruen), rigtig god rødvin (herren) og sammen fik de en kurv med alskens guf til en kæresteaften.
Skulle vi komme på gavefod igen, så ville jeg vælge at donere en sum penge til en velgørenhed valgt af mig - i deres navn, så bliver alle glade.
I den alder, hvor vi er, har vi alle materielle goder opfyldt, så velgørenhed er egentligt ret godt. Måske kan ideen bruges af andre.
Under alle omstændigheder ønskes alle en rigtig dejlig jul.


Ingen kommentarer: