2. maj 2019

Bønnestagetæppet i cashmere/silke
Jeg fik en overraskende sms her forleden fra en person i min omgangskreds med meget gode nyheder...Hun og hendes mand venter nr 2 barn, og får snart kønnet at vide.
Barn nr 1 er en yndig pige på 2 år, så de har fornøjelsen af at lege sammen sådan ret aldersmæssigt og udviklingsmæssigt.
Adskillige strikkerier i smukke garner og farver røg af mine pinde til glæde for både moder og barn. Min strikkeverden blev udvidet med nye metoder. Win-win for alle.
Jeg er så glad på deres vegne, men at strikke til den lille ny, kommer ikke på tale, for på trods af flere henvendelser om enten aflevering eller afhentning, ligger der stadig en sofaplaid, fødsels- og julegaver samt en sandkasse uafhentet her hos os.
Kontakten er sporadisk nu om dage...en sms med et foto i ny og næ. That´s it.
Cool, livet, arbejde, lang transport - og tid mv. kommer i vejen. Sådan må det være

Ingen kommentarer: