18. juli 2020

I disse mærkværdige tider...

I disse mærkværdige tider vi alle lever i, har skabt grobund for en positiv udvikling i et meget værdsat fænomen online.
Dejlige danske podcast.
Jeg sluger dem rå og bingewatcher dem ukontrolleret.
På Facebook er der sågar oprettet en gruppe, der kun omhandler danske podcast, og når man som jeg er i selvvalgt karantæne (årsag gider vi ikke nævne), er det et herligt afbræk til hverdags -).
Bryg en god kop te, fat pindene eller nålen og hiv din online humørbringer foran dig, mens du tilbringer en par supertimer i selskab med andre strikkere. (Vi strikker sammen - på afstand!!!)
Det virker.
Jeg har kun beundring til overs for andre, der tør stille sig op til offentlige skue på et online site eller medie. Kudos til jer, de damer og herrer. I er for seje.

2 kommentarer:

Madame sagde ...

Jeg er helt enig med dig i, at podcasts en god ting og ekstra meget i coronatider.

Jeg har lige læst din gribende besked på din mors blog <3

blogejeren sagde ...

Madame. Jeg har kun dit blognavn, og brød mig ikke om at offentliggøre noget der vedr. min mor. Jeg er ked af, at du skulle finde ud af det på denne måde.