7. august 2020

Underligt tomt...

 

Min mor gik over regnbuen i dag, hvor hendes livs lys ventede tålmodigt på hende.

Engleriget blev en engel rigere, og vi blev en sjæl fattigere.

Hun levede livets til det yderste ved at være positiv, lattermild og så glad altid. Kun meget sjældent lod hun sig påvirke af negativitet. 

Hendes livsfilosofi var, at man skal behandle andre som vi selv ønsker at blive behandlet. Se positivt på det hele. Moderen min efterlevede osse et lille ordsprog min mormor var glad for: Grin af det hele.

Ukuelig, fantasifuld, glad og ret så stilsikker var min skønne mor.

Jeg lader denne melodi følge: One day I fly away med Randy Crawford.

Den er bare smuk og enkel. 

På en eller anden måde venter jeg, at hun går op ad havegangen, banker på døren med et stort smil. Smilet var til mig, indtil hun så Kenzo. Kenzo og min mor havde en meget speciel forbindelse, som vi ikke kan forklare. De elskede bare hinanden. Og sikke frække de kunne være sammen.

Min mor lagde sig ned hos Kenzo i hulen, og så lå de pote i pote og nussede i lang lang tid. Kælepotterne kan man roligt kalde dem.

Fair weather and following seas.

3 kommentarer:

Madame sagde ...

Din mor var præcis på den måde - sådan husker jeg hende <3

Lea sagde ...

Kondolere.

Zette sagde ...

Mange tak for jeres tanker, kondolencer og minder.
Jeg vil gerne takke hver en både her på bloggen og privat, men helt ærligt så kan jeg ikke rumme mere lige nu.