29. marts 2021


Jeg blev ærlig talt lidt ked af det her nogen tid siden, da jeg fik en notifikation på min telefon om, at nogle såkaldte venner havde ønsket min mor tillykke med fødselsdagen på de sociale medier. 

Nogle udtrykte endda glæde over, at de skal ses igen i 2021 til diverse events.

Lige nedenunder er offentliggørelsen fra sidste år om hendes tid som beboer på denne skønne jord var slut.

Jeg havde ikke hjerte eller lyst til at informere dem om, at min mor er en engel nu til dags og glad i sin himlen med min far. Havde det så kun været et par personer, kunne jeg måske lige have henvist med et link til indlæggene desangående, med desværre var det langt langt over et par eller 10...

Til alt held var en kvik medlæser på opgaven og informerede diverse mennesker...pinligt eller ...

1 kommentar:

Madame sagde ...

Kære Zette
Det er rystende at se, hvor mange lykønskningr, din mor har fået på Facebook.
Hvis det var min mor, ville jeg nok vælge at bede Facebook om gøre siden til et mindesmærke. Ellers bliver du udsat for det samme år efter år.

Jeg var både kollega til dig mor og blogven.