20. april 2021

Ravelry

 Der kan siges meget om Ravelry.

Jeg har været medlem - et glad og særdeles flittig bruger - af Ravelry, siden åbning af sitet i 2007.

Faktisk fik jeg også lokket andre med på galajen, så godt var det.

Tiderne har forandret sig lidt, desværre lidt til den knapt så gode side, for siden Ravelry ændrede layoutet, har jeg desværre meldt pas til videre benyttelse.

Jeg er en af dem, der har fået en gungende hovedpine af at knibe øjnene sammen; alt det hvide med de sorte speckles (pun intended) gav bare den her lyst til at gribe computeren eller telefonen for at kyle den ad hekkenfeld til. -)

Jeg har prøvet med mine læsebriller, alm. briller og endte med at sidde med solbriller på for at udholde den der hvide mærkværdige med mange små prikker. 

Og jeg har haft justeret farvestyrke, lysstyrke...alt hvad man kan drømme - I´ve done it! Jeg landede på Herdwick stylen, but 5 min selv med det gjorde, at jeg havde en så grim hovedpine, at det satte sig som en knude hele vejen ned i nakken.

Sørgeligt. Og jeg ser ikke en løsning i fremtiden på det. Det virker som om at ejerne af sitet helt har mistet overblikket - eller sutten - om de vil.

At bringe politik ind i strikkeverden ovenikøbet på en absolut international platform hører ingen steder hjemme. Det burde have været et neutralt RART håndarbejdsrelateret CORONAFRIT sted, vi kunne gøre det, vi altid har gjort - diskutere strik, garn, hækling, vævning, spinding mv.

Not cool, Ravelry.

Ingen kommentarer: