14. oktober 2018

Farvel og tak, ven.

Vi har været fastliggere, løsliggere, teltcampister...you name it! Vi har prøvet campinglivet på godt og ondt i en stor del af Europa.
De sidste mange år har vi haft en fast efterårsplads på en meget attraktivt beliggende og velholdt plads i en smuk del af vandkantsdanmark.
Desværre har vi truffet den store beslutning, at vi ikke ønsker at støtte pladsen mere af forskellige årsager. En af dealbreakerne er, at der ikke bliver gjort ordenligt rent på toiletterne. (Det er et must for mig, at der er rent af hensyn til mit ikke-eksisterende immunforsvar. Og ja!!! Jeg bruger gerne det, vi har i vognen.)
Hvis man vil som pladsejere vil have, at gæsterne skal klippe hækkene på pladsen eller køre med grenklip fra pladsens træer, som vil jeg som minimum mene, at man skal stille værktøjet til rådighed for gæsterne evt. med et refunderbart depositum. Ikke at leje det ud eller forvente, at gæsterne skal ud at investere i diverse værktøjer til at udføre opgave. Ikke alle bor i hus og har have.
Jeg har også et princip, der hedder, at jeg betaler ikke for at have min hund med på camping. Han får jo hverken foder, hundebad el. lign. stillet til rådighed af dem. Opløselige hundeposer i majs har vi selv med, så vi ikke belaster miljøet.
Mange ting går, at v siger tak for besøget. Håber, at I må få en god fremtid. Vi trækker stikket til jeres plads.   

Ingen kommentarer: