15. juni 2021

Det der med vinger

 Kan du huske legen Klud -dermor fra dengang vi var små?😎

Eller en gang tovtrækkeri i skolegården?

Jeg har gang i noget reklamation med et firma, der svarer til princippet af sådanne lege.

Det gode firma skrev lige ud, at de pakker alting med det samme. Og at  (citat): “ kunne tyde på, at pakken må være åben undervejs..”

Øh, tandtråd, tandpasta mv er måske fløjet ud af kassen, men min nye Oral B tandbørste blev i boksen med en faktura…

Jeg så en omgang tandtråd få vinger…😂😂😂

Ps. Den var hermetisk tillukket og ikke åbnet/gentapet, da vi modtog den. 

Opdatering af de sjove: Jeg fik for lidt siden en mail fra firmaet, hvoraf de har modtaget alt det manglende i min kasse i en særskilt forsendelse fra fragtfirmaet. Nu er det så på vej til mig igen...

En positiv tilgang til hele situationen er altid en god ting, og enden var heldigvis god. Punktum kan sættes for denne sag. Anbefales altid, at når man modtager en forsendelse i pakkeshop eller af fragtfirmaet, så tag billeder af forsendelsen i samme moment. (Hvis det nu er, at indholdet har fået vinger af en eller anden grund. -))))))))

Ingen kommentarer: